About Me

My photo
Want to know more about me, my hobbies and life you ae welcome to my Instagram page ""hundiina"" which is way more actual and real-time. At the moment working on improving my spanish and using my blog here mostly for that.

Blog Archive

Monday, September 29, 2008

normaalne ...ja nagu see laul

Saad sa aru? Ei kirjutanud siia umbes pool aastat mittemidagikestki, ja nüüd siis ühe päevaga kaks sissekannet? See on TÄIESTI normaalne minu puhul ja seega ehk olengi täna see mis või kes ma tahan olla! On see alles hea tunne...mul on ka seletus tegelikult. Tulin just koorist. Mulle ikka meeldib laulda. Teeb kohe hulga rõõmsamaks olemise. Meil on ka vägaväga tore ja ülimalt karismaatiline koorijuht! Selline ülipositiivne ja viskab nalja pidevalt. Just sellist helget nalja. Kui ta oleks raadio, siis ma kuulaksin sellist raadiot...ausõna! Mitte, et ma nüüd paar päeva raadiot oleks vajanud: kuulan oma kummitavat ümisemist. Muuseas, laulame väga ilusat laulu "Siin on see laul"...tead ju küll seda:

Kui langes täht, sa helisema lõid
Üksainus kord mu lähedust sa jõid.
Kuuvalgus kõndis siis tasa su ripsmeil.
Nõnda me armastus muusikaks saaks...

Kas lugesid läbi? A nüüd veel kord JA TUNDEGA! Ja hästi vaikselt, poolsosinal...judinad jooksevad mööda selgroogu üles-alla. Vot nii...promome meie koori :D. Ainuke asi, et meil pole isegi nime veel...või on? Vaivara koor äkki? Ei tea...eks see selgub.
Kahju, et ma ühtki pillli ei mängi. Tõsiselt kahju. Aga maailmal on ju minu jaoks vandenõu valmis, võibolla ma peangi mitte oskama, selleks, et osata hiljem...või...võibolla selleks, et tunda igatsust millegi järele, mis on nii ilus ja pürgida selle poole? Igatahes on kõik just nii nagu peab ja ma olen täna see, kes ma tahan olla. Ja see on hea.




1 comments:

kage said...

kunagi oli sul plaan klaver ära õppida...
nu nüüd teame mida teeme, kui mulle külla tuled :p